حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

مزمور بیست و پنجم

مزمور بیست و پنجم

1.                 مزمور داوید ای خد.اوند به سوی تو جان خود را برمیافرازم

2.                 ای خد.ای من بر او توکل میدارم پس مگذار که خجل بشوم، و دشمنانم بر من فخر نمایند

3.                 آری هر که انتظار تو میکشد خجل نخواهد شد، آنانی که خیانت میکنند خجل خواهند گردید

4.                 ای خد.اوند طریقهای خود را به من بیاموز، و راههای خویش را به من تعلیم ده

5.                 من را به حقیقت خود سالک گردان و من را تعلیم ده، زیرا تو خد.ای نجاتدهنده من هستی، تمامی روز منتظر تو بودهام

6.                 ای خد.اوند احسانها و رحمتهای خود را بیاد آور، چونکه آنها از ازل بوده است

7.                 خطایای جوانی و عصیانم را به یاد نیاور، ای خد.اوند به رحمت خود و به خاطر نیکوئی خویش من را یاد کن

8.                 خد.اوند نیکو و عادل است، پس به گناهکاران طریق خود را خواهد آموخت

9.                 مسکینان را به انصاف رهبری خواهد کرد، و به مسکینان طریق خود را تعلیم خواهد داد

10.            همة راههای خد.اوند رحمت و حق است، برای آنانی که عهد و گواهیها او را نگاه میدارند

11.            ای خد.اوند به خاطر اسم خود، گناه من را بیامرز زیرا که بزرگ است

12.            کیست آن آدمی که از خد.اوند میترسد، اورا به طریقی که انتخاب کند خواهد آموخت

13.            جان او در نیکوئی شب را به سر خواهد برد، و ذریت او وارث زمین خواهند شد

14.            سرّ خد.اوند با ترسندگان اوست، و عهد او تا ایشان را تعلیم دهد

15.            چشمان من دائماً به سوی خد.اوند است، زیرا که او پایهای من را از دام بیرون میآورد

16.            بر من آگاه شده رحمت بفرما، زیرا که تنها و مسکین هستم

17.            تنگیهای دل منت زیاد شده است، من را از مشقتهای من بیرون آور

18.            بر مسکنت و رنج من نظر افکن، و جمیع خطایایم را بیامرز

19.            بر دشمنانم نظر کن زیرا که بسیارند، و به کینة ظالمانه به من کینه میورزند

20.            جانم را حفظ کن و من را رهائی ده، تا خجل نشوم زیرا بر تو توکل دارم

21.            کمال و راستی حافظ من باشند، زیرا که منتظر تو هستم

22.            ای خد.ا (بنی) اسرائیل را خلاصی ده، از جمیع مشقتهای وی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد