حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

مزمور سی و هشتم

مزمور سی و هشتم 1 .مزمور داوید برای تذکر 2 .ای خد.اوند من را در غضب خود توبیخ منما، و در خشم خویش تادیبم مفرما 3 .زیرا که تیرهای تو در من فرو رفته، و دست تو بر من فرود آمده است 4 .در جسم من به سبب غضب تو صحتی نیست، و در استخوانهایم به سبب خطای خودم سلامتی نی 5 .زیرا گناهانم از سرم گذشته است، مثل بارگران از طاقتم سنگینتر شده 6 .جراحات من متعفن و له شده است، به سبب حماقت من 7 .بخود میپیچیم و بی نهایت خمیده شدهام، تمامی روز مکدر هستم 8 .زیرا کمر من از سوزش پر شده است، و در جسم من صحتی نیست 9 .من بیحس و بینهایت کوفته شدهام، و از فغان دل خود نعره میزنم 10 .ای خد.اوند تمامی آرزوی من مدنظرتو است، و نالههای من از تو مخفی نمیباشد 11 .دل من میطپد و قوتم از من رفته است، و نور چشمانم نیز با من نیست 12 .دوستان و رفیقانم از بلای من به کناری میایستند، و خویشان من دور ایستادهاند 13 .آنانیکه قصد جانم دارند دام میگسترند، و بد اندیشانم سخنان فتنهانگیز میگویند، و تمام روز حیله را تفکر میکنند 14 .و اما من مثل کری نمیشنوم، و مانند گنگم که دهان خود را باز نکند 15 .و مثل کسی گردیدهام که نمیشنود، و کسی که بر زبانش حرفی نباشد 16 .زیرا که ای خد.اوند انتظار تو را میکشم، تو ای خد.اوند خد.ایم جواب خواهی داد 17 .چونکه گفتهام مبادا بر من شادی نمایند، و چون پایم بلغزد بر من تکبر کنند 18 .زیرا که من مستعد لغزش میباشم، و درد من همیشه پیش روی من است 19 .زیرا گناه خود را اعلام مینمایم، و بخاطر خطای خود نگران هستم 20 .اما دشمنانم زنده و زورآوراند، و آنانی که بیسبب بر من بغض مینمایند بسیاراند

1 .و آنانی که به عوض نیکی به من بدی میرسانند، بر من دشمنی میورزند زیرا نیکویی را پیروی میکنم 22 .ای خد.اوند من را ترک منما، ای خد.ای من از من دور مباش 23 .و برای یاری من تعجیل فرما ای خد.اوندی که نجات من هستی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد