حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

مزمور پنجاه و یکم

مزمور پنجاه و یکم 1 .برای سالار مغنیان، مزمور داوید 2 .وقتی که ناتان نبی بعد از در آمدنش به بتشبع نزد او آمد 3 .ای خد.ا به حسب رحمت خود بر من رحم فرما، به حسب کثرت رأفت خویش گناهانم را محو ساز 4 .من را از عصیانم به کلی شستوشو ده، و از گناهم من را طاهر کن 5 .زیرا که من به معصیت خود اعتراف میکنم، و گناهم همیشه در نظر من است 6 .به تو و به تو تنها گناه ورزیده، و در نظر تو بدی کردهام، تا در کلام خود مصدق گردی، و در داوری خویش مزکی شوی 7 .اینک در معصیت سرشته شدم، و مادرم در گناه به من آبستن گردید 8 .اینک به راستی در قلب من ساکن هستی، پس حکمت را در باطن من به من بیاموز 9 .من را با زوفا پاک کن تا طاهر شوم، من را شستوشو کن تا از برف سفیدتر گردم 10 .شادی و خرمی را به گوش من برسان، تا استخوانهایی که کوبیدهای به وجد آیند 11 .روی خود را از گناهانم بپوشان و همة خطایای من را محو کن 12 .ای خد.ا دل طاهر در من بیافرین، و روح مستقیم در باطنم تازه بساز 13 .من را از حضور خود مینداز، و روح قدوس خود را از من مگیر 14 .شادی نجات خود را به من باز ده و به روح آزاد من را تأیید فرما 15 .آنگاه طریق تو را به خطاکاران تعلیم خواهم داد، و گناهکاران به سوی تو بازگشت خواهند نمود 16 .من را از خونریزیها نجات ده ای خد.ایی که خد.ای نجات من هستی، تا زبانم به عدالت تو ترنم نماید 17 .خد.اوندا لبهایم را بگشا، تا دهانم تسبیح تو را اخبار نماید 18 .زیرا قربانی را دوست نداشتی و الّا میدادم، قربانی سوختنی را پسند نکردی 19 .قربانیهای خد.ا روح شکسته است، خد.ایا دل شکسته و کوبیده را خوار نخواهی شمرد 20 .به رضامندی خود بر صیون احسان فرما، و حصارهای اورشلیم را بنا نم

21 .آنگاه از قربانیهای عدالت و قربانیهای سوختنی تمام راضی خواهی شد، و گوسالهها بر مذبح تو قربانی خواهند نمود  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد