حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

مزمور پنجاه و چهارم

1 .برای سالار مغنیان، قصیدة داوید بر نگینوت 2 .وقتی که زیفیان نزد شائول آمده گفتند آیا داوید نزد ما خود را پنهان نمیکند

3 .ای خد.ا به نام خود من را نجات بده، و به قوت خویش بر من داوری نما 4 .ای خد.ا دعای من را بشنو، و سخنان دهان من را گوش بگیر 5 .زیرا بیگانگان به ضد من برخاستهاند، و ظالمان قصد جان من دارند، و خد.ا را در مدنظر خود نگذاشتهاند سلاه 6 .اینک خد.ا مددکار من است، خد.اوند از تأییدکنندگان جان من است 7 .بدی را بر دشمنان من برخواهد گردانید، به راستی خود ریشة ایشان را بکن 8 .قربانیهای تبرّعی نزد تو خواهم گذرانید، و نام تو را ای خد.اوند حمد خواهم گفت زیرا نیکوست 9 .چون که من را از جمیع تنگیها خلاصی دادهای، و چشم من بر دشمنانم نگریسته است 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد