حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

مزمور پنجاه و پنجم

مزمور پنجاه و پنجم 1 .برای سالار مغنیان، قصیدة داوید بر نگینوت 2 .ای خد.ا به دعای من گوش بگیر، و خود را از تضرع من پنهان مکن 3 .به من گوش فراگیر و من را مستجاب فرما، زیرا که در تفکر خود متحیرم و ناله میکنم 4 .از آواز دشمن و به سبب ظلم شریر، زیرا که ظلم بر من میاندازند و یا خشم بر من جفا میکنند 5 .دل من در اندرونم پیچ و تاب میکند، و ترسهای مرگ بر من افتاده است 6 .ترس و لرز به من درآمده است، وحشتی هولناک من را در گرفته است 7 .و گفتم کاش که من را بالها مثل کبوتر میبود، تا پرواز کرده استراحت می یافتم 8 .هر آینه به جای دور میپریدم، و در صحرا مأوا میگزیدم سلاه 9 .میشتافتم به سوی پناهگاهی، از باد تند و از طوفان شدید 10 .ای خد.اوند آنها را هلاک کن و زبانهایشان را متفرق نما، زیرا که در شهر ظلم و جنگ دیدهام 11 .روز و شب بر حصارهایش گردش میکنند، و شرارت و مشقت در میانش میباشد 12 .فسادها در میان وی است، و جور و حیله از کوچههایش دور نمیشود 13 .زیرا دشمن نبود که من را ملامت میکرد و الّا تحمل میکردم، و خصم من نبود که بر من سربلندی مینمود، و الّا خود را از وی پنهان میساختم 14 .بلکه تو ربودی ای مرد نظیرمن، ای یار خالص و دوست صدیق من 15 .که با یکدیگر مشورت شیرین میکردیم، و به خانة خد.ا در جمع میخرامیدیم 16 .مرگ بر ایشان ناگهان فرو آید و زنده بگور فروروند، زیرا شرارت در مسکنهای ایشان و در میان ایشان است 17 .و اما من نزد خد.ا فریاد میکنم، و خد.اوند من را نجات خواهد داد 18 .شامگاهان و صبح و ظهر شکایت و ناله میکنم، و او آواز من را خواهد شنید 19 .جان من را از جنگی که بر من شده بود به سلامتی فدیه داده است، زیرا بسیاری با من مقاومت میکردند 20 .خد.ا خواهد شنید و ایشان را جواب خواهد داد، او که از ازل نشسته است سلاه، زیرا که در ایشان تغییر نیست، و از

خد.ا نمیترسند 21 .دست خود را بر صلحاندیشان خویش دراز کرده، و عهد خویش را شکسته است 22 .سخنانش نرم زبانش چرب، لیکن در دلش جنگ است، سخنانش چربتر از روغن لیکن شمشیرهای برهنه است 23 .نصیب خود را به خد.اوند بسپار و تو را رزق خواهد داد، او تا به ابد نخواهد گذاشت که مرد عادل لغزش کند 24 .و تو ای خد.ا ایشان را به چاه هلاکت فرو خواهی آورد، مردمان خونریز و حیلهساز، روزهای خود را نیمه نخواهند کرد، لیکن من برتو توکل خواهم داشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد