حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

مزمور شصت و دوم

مزمور شصت و دوم 1 .برای یدوتون سالار مغنیان، مزمور داوید 2 .جان من فقط برای خد.ا خاموش میشود، زیرا که نجات من از جانب اوست 3 .او تنها صخره و نجات من است، و قلعة بلند من پس لغزش بزرگی نخواهم خورد 4 .تا به کی بر مردی هجوم میآورید، تا همگی شما او را هلاک کنید، مثل دیوار خم شده و حصار لغزیده 5 .در اینباره فقط مشورت میکنند که او را از مرتبهاش بیندازند، و دروغ را دوست میدارند، به زبان خود ترویج می دهند و در دل خود لعنت میکنند سلاه 6 .ای جان من فقط برای خد.ا خاموش شو، زیرا که امید من از وی است 7 .او تنها صخره و نجات من است، و قلعة بلند من تا نلغزم 8 .بر خد.است نجات و جلال من، صخرة قوت من و پناه من در خد.است 9 .ای قوم همه وقت بر او توکل کنید، و دلهای خود را به حضور وی بریزید، زیرا خد.ا پناهگاه ماست سلاه

0 .البته بنیآدم بطالت و بنیبشردروغاند، در ترازو بالا میروند زیرا جمیعاً از بطالت سبکترند 11 .بر ظلم توکل مکنید و بر غارت مغرور مشوید، چون دولت افزوده شود دل در آن مبندید 12 .خد.ا یکبار گفته است و دوبار این را شنیدهام، که قوت از آن خد.است 13 .ای خد.اوند رحمت نیز از آن تو است، زیرا به هر کس موافق عملش جزا خواهی داد 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد