حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

مزمور شصت و سوم

مزمور شصت و سوم 1 .مزمور داوید هنگامی که در صحرای یهودا بود 2 .ای خد.ا تو خد.ای من هستی در سحر تو را خواهم طلبید، جان من تشنة تو است و جسم من مشتاق تو، در زمین خشک تشنة بیآب 3 .چنان که در قدس برتو نظر کردم، تا قوت و جلال تو را مشاهده کنم 4 .چون که رحمت تو از حیات نیکوتر است، پس لبهای من تو را تسبیح خواهد خواند 5 .از این رو تا زنده هستم تو را متبارک خواهم خواند، و دستهای خود را به نام تو خواهم برافراشت 6 .جان من سیر خواهد شد چنان که از چربی و روغن، و زبان من به لبهای شادمانی تو را حمد خواهد گفت 7 .چون تو را بربستر خود یاد میآورم، و در پاسهای شب در تو تفکر میکنم 8 .زیرا تو مددکار من بودهای، و زیر سایة بالهای تو شادی خواهم کرد 9 .جان من به تو پیوسته است، و یمین تو من را تأیید کرده است 10 .و اما آنانی که قصد جان من دارند هلاک خواهند شد، و در زمین فرو خواهند رفت 11 .ایشان به دم شمشیر سپرده میشوند، و نصیب شغالها خواهند شد 12 .اما پادشاه در خد.ا شادی خواهد کرد، و هر که به او قسم خورد فخر خواهد نمود، زیرا دهان دروغگویان بسته خواهد گردید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد