حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

مزمور شصت و ششم

مزمور شصت و ششم 1 .برای سالار مغنیان، سرود و مزمور ای تمامی زمین برای خد.ا بانگ شادمانی بزنید 2 .جلال نام او را بسرایید، و در تسبیح او جلال او را توصیف نمایید 3 .خد.ا را گویید چه مهیب است کارهای تو، از شدت قوت تو دشمنانت نزد تو (بدیهای خود را) حاشا خواهند کرد 4 .تمامی زمین تو را پرستش خواهند کرد و تو را خواهند سرایید، و به نام تو ترنم خواهند نمود سلاه

5 .بیایید کارهای خد.ا را مشاهده کنید، او در کارهای خود بر بنیآدم برتر است 6 .دریا را به خشکی مبدل ساخت، و مردم از نهر با پا عبور کردند، در آنجا به او شادی نمودیم 7 .در توانایی خود تا به ابد سلطنت میکند، و چشمانش مراقب امتها است، فتنهانگیزان خویشتن را بر نیفرازند سلاه 8 .ای قومها خد.ای ما را متبارک خوانید، و آواز تسبیح او را بشنوانید 9 .که جانهای ما را در زندگی قرار میدهد، و نمیگذارد که پایهای ما لغزش نماید 10 .زیرا ای خد.ا تو ما را امتحان کردهای، و ما را قال گذاشتهای چنان که نقره را قال میگذارند 11 .ما را به دام درآوردی و باری گران برپشتهای ما نهادی 12 .مردمان را بر سر ما سوار گردانیدی، و به آتش و آب درآمدیم، پس ما را به جای خرم بیرون آوردی 13 .قربانیهای سوختنی به خانة تو خواهم آورد، نذرهای خود را به تو وفا خواهم نمود 14 .که لبهای خود را بر آنها گشودم، و در زمان تنگی خود آنها را به زبان خود آوردم 15 .قربانیهای سوختنی پرواری را نزد تو خواهم گذرانید، گوسالهها و بزها را با بخور قوچها ذبح خواهم کرد سلاه 16 .ای همة خد.اترسان بیایید و بشنوید، تا از آنچه او برای جان من کرده است خبر دهم 17 .به دهانم نزد او آواز خود را بلند کردم، و تسبیح بلند بر زبان من بود 18 .اگر بدی را در دل خود منظور میداشتم، خد.اوند صدای من را نمیشنید 19 .لیکن خد.ا صدای من را شنیده است، و به آواز دعای من توجه فرموده 20 .متبارک باد خد.ا، که دعای من را از خود و رحمت خویش را از من برنگردانیده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد