حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

مزمور هفتاد و یکم

مزمور هفتاد و یکم 1 .در تو ای خد.اوند پناه بردهام، پس تا با ابد خجل نخواهم شد 2 .به عدالت خود من را خلاصی ده و برهان، گوش خود را به من فراگیر و من را نجات ده 3 .برای من صخرة سکونت باش تا همه وقت داخل آن شوم، تو به نجات من امر فرمودهای، زیرا صخره و قلعة من تو هستی 4 .خد.ایا من را از دست شریر برهان، و از کف بدکار و ظالم 5 .زیرا ای خد.ا خد.اوند تو امید من هستی، و از کودکی اعتماد من بودهای 6 .از بطن (مادر) برتو متکی بودهام، از رحم مادرم تو من را خارج کردهای، و تسبیح من دائماً دربارة تو خواهد بود 7 .بسیاری را موجب تعجب شدهام، و تو پناه و نیروی من هستی 8 .دهانم تسبیح تو را میگوید، و از کبریایی تو تمامی روز 9 .در زمان پیری من را فراموش مکن، و چون قوتم تمام شود من را ترک منما 10 .زیرا دشمنانم بر(ضد) من حرف میزنند، و کمینکنندگان جانم با یکدیگر مشورت میکنند 11 .و میگویند خد.ا او را ترک کرده است، پس او را تعاقب کرده بگیرید زیرا که رهانندهای نیست 12 .ای خد.ا از من دور مشو، خد.ایا به یاری من تعجیل نما 13 .دشمنان جانم خجل و فانی شوند، و آنانی که برای ضرر من میکوشند به عار و رسوایی مشهور میگردند 14 .و اما من دائماً امیدوار خواهم بود، و همواره بر تسبیح تو خواهم افزود 15 .زبانم عدالت تو را بیان خواهد کرد و نجاتت را تمامی روز، زیرا که اندازة آن را نمیدانم 16 .در توانایی خد.اوند خواهم آمد، و از عدالت تو همیشه خبر خواهم داد 17 .ای خد.ا از کودکی من را تعلیم دادهای، و اینک عجایب تو را اعلان کردهام 18 .پس ای خد.ا من را تا زمان پیری و سفیدموئی نیز ترک مکن، تا این مردان را از (قدرت) بازوی تو خبر دهم، و جمیع آیندگان را از توانایی تو 19 .خد.ایا عدالت تو تا عرش اعلی است، تو کارهای عظیم کردهای خد.ایا مانند تو کیست 20 .ای که تنگیهای بسیار و سخت را به ما نشان دادهای، رجوع کرده باز ما را زنده خواهی ساخت، و برگشته ما را از عمقهای زمین بلند خواهی کرد 21 .بزرگی من را مزید خواهی کرد، و برگشته من را تسلی خواهی بخشید

2 .پس من نیز تو را با بربط خواهم ستود، یعنی حقیقت تو را ای خد.ای من، و تو را ای قدوس (بنی) اسرائیل با عود ترنم خواهم نمود 23 .چون برای تو سرود میخوانم لبهایم بسیار شادی خواهند کرد، و جانم نیز که آن را فدیه دادهای 24 .زبانم نیز تمامی روز عدالت تو را ذکر خواهد کرد، زیرا آنانی که برای ضرر من میکوشیدند خجل و رسوا گردیدند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد